چربی سوزی سریع شکم با بیتر ملون

بیتر ملون برای کاهش وزن: سوزاندن سریع چربی‎های شکم و پهلو با استفاده از آب بیتر ملون

چربی سوزی شکم و پهلو

لاغری سریع شکم

بیتر ملون همچنین با نام کدو تلخ، گلابی مومی و کارلا نیز شناخته می‎شود، یکی از مواد غذایی بسیار موثر برای کاهش وزن است. این میوه دارای مواد مغذی ضروری است و طیف وسیعی از از فواید سلامتی را در بر دارد. بیتر ملون همچنین توانایی زیادی در کاهش و یا پایین آوردن قند خون دارد و به همین دلیل برای افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند عالی است.
این میوه سبز بسیار کم کالری است و برای کسانی که می‎خواهند لاغر شوند گزینه ای عالی است. حاوی مقادیر کمی چربی و کربوهیدرات است. یک لیوان آب کارلا معده شما را پر کرده و از دریافت کالری غیر ضروری جلوگیری می‎کند. 100 گرم بیتر ملون تنها 34 کالری دارد.
فیبر موجود در کارلا گرسنگی شما را مهار کرده و احساس سیری طولانی مدت می‎کنید. علاوه بر این، سیستم گوارش شما را سالم نگه می‎دارد. حدود 89 تا 94 درصد وزن این میوه فقط آب است که دلیل دیگری برای کاهش وزن می‎باشد
بیتر ملون سرشار از آهن، منیزیم، پتاسیم، ویتامین C و فیبر است. همچنین منبع عالی از تیامین، ریبوفلاوین و پانتوتنیک اسید است.

کاهش وزن با بیتر ملون

کاهش وزن

اگر از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید چند کیلو وزن کم کنید اما نمی‎توانید به طور منظم به باشگاه بروید یا پر خوری می‎کنید، این خبر ممکن است شما را خیلی خوشحال کند! در حالی که کاهش وزن اضافی به صبر و فداکاری نیاز دارد، برخی از ترفندهای ساده و موثرتر وجود دارد که می‎تواند بدون تلاش زیاد به چربی سوزی شما کمک کند. شاید اسلحه مخفی شما برای کاهش وزن از آشپزخانه خود شما باشد. بیتر ملون، معروف به کارلا (Karela)، یک میوه بسیار موثر برای دستیابی به وزن ایده آل می‎باشد. 
همانطور که از نامش پیداست، بیتر ملون طعم تلخی دارد و این یکی از دلایلی است که بسیاری از مردم از خوردن آن خوششان نمی‎آید. اما اگر واقعاً می‎خواهید وزن خود را کاهش دهید یا سلامتی خود را بهبود ببخشید، از جمله این میوه‎های غنی از مواد مغذی، در رژیم غذایی روزانه می‎تواند معجزه‎هایی در بدن شما ایجاد کند. آب کارلا به عنوان یک نوشیدنی معجزه آسا در نظر گرفته می‎شود و هر کسی می‎تواند از آن استفاده کند. اعتقاد بر این است که نوشیدن آب کارلا، که یک ماده مقوی ضروری برای بیماران دیابتی نیز محسوب می‎شود، در واقع می‎تواند به شما در چربی سوزی شکم و کاهش سریع وزن کمک کند. در حقیقت، مطالعه ای که در سال 2010 در ژورنال BMC Complementary and Alternative Medicine منتشر شد، حاکی از آن است که عصاره بیتر ملون به از بین رفتن سلول‎های چربی انسان کمک کرده و همچنین از تشکیل و رشد سلول‎های چربی جدید ممانعت می‎کند. در ادامه این مطالعه به این نتیجه رسیدند که بیتر ملون را می‎توان به عنوان یک عامل طبیعی برای درمان چاقی در نظر گرفت.

طرز تهیه آب بیتر ملون (کارلا)

اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید، ممکن است بخواهید آب کارلا را در رژیم غذایی کاهش چربی خود قرار دهید تا از شر چربی سرسخت شکم خلاص شوید. نحوه تهیه آن به شرح زیر است:
کدوی تلخ را به درستی زیر آب سرد سرد بشویید.
به دو نیمه بلند برش دهید.
دانه‎ها و گوشت سفید درون میوه را جدا کنید و فقط از پوست میوه استفاده نمایید. 
پوست میوه را در مخلوط کن بریزید و مقدار کمی آب به آن اضافه کنید.
برای صاف کردن تکه های میوه، آن را از صافی رد کنید.
نوشیدنی سالم شما اکنون آماده است. علاوه بر رژیم غذایی سالم و ورزش، نوشیدن آب کارلا هر روز، ترجیحاً در صبح، مطمئناً می‎تواند به کاهش سریع وزن شما کمک کند.
اگر به نظر شما آب میوه بسیار تلخ است، مقداری میوه و سبزیجات را خرد کرده و به آب بیتر ملون خود اضافه کنید. میوه‎ها و سبزیجاتی مثل خیار، گلابی، آناناس، سیب، کرفس و لیمو می‎توانید به آب بیتر ملون اضافه کنید. همچنین می توانید عسل را برای بهبود طعم یا شیرین کردن آن اضافه نمایید.

طرز تهیه آب بیتر ملون

 

 

 

مقالات مرتبط

محصولات مرتبط

نظرات

ارسال یک نظر

ارسال یک پاسخ