ایده‌هایی برای دکوراسیون باغ با استفاده از وسایل بی مصرف

ایده‌هایی برای دکوراسیون باغ و لوازم جانبی آن در فضاهای باز

در عکس‌های شماره (1) و (2)، چند سطل و جعبه می‌بینید که برای وسیله‌های بزرگ و دکورهای بزرگ مناسب هستند. عکس‌ شماره (3) جزء ابزارآلات باغبانی است که اگر بلا استفاده هستند می‌توان به عنوان دکور از آن‌ها استفاده کرد. آبپاش‌های فلزی نشان داده شده در شکل (4) به عنوان گلدان قابل استفاده هستند. 


همان طور که در شکل‌های (5) و (6) می‌بینبد، بطری‌های بلااستفاده را با انواع سیم و سایر وسایل می‌توان تزئین کرد و به ‌عنوان گلدان از آن‌ها استفاده کرد. در شکل (7) از یک نردبان چوبی برای قرار دادن گلدان‌ها استفاده شده که ایده خوبی به نظر می‌رسد. هرچند چوب لباس‌های عکس (8) یک دکور به نظر نمی‌رسد اما یک ایده خلاقانه برای آن‌ها می‌تواند کارساز باشد. به عنوان مثال استفاده آن‌ها برای آویزکردن لوازم تزیینی در حیاط یا باغ. 


یکی دیگر از آیتم‌های کاربردی نشان داده شده در شکل (9) که می تواند به عنوان یک قطعه دکوراسیون برای فضاهای خارجی عمل کند، یک دستگاه اندازه گیری قدیمی است. این دستگاه اندازه گیری قدیمی می‌تواند یک فشارسنج، دما سنج، رطوبت سنج یا حتی یک ساعت باشد که جلوه خاصی به باغ شما می‌دهد. وجود یک لوستر در فضای باز یا چند چراغ کاغذی می‌تواند یک ایده جالب باشد که در شکل (10) نشان داده شده است. در شکل (11) یک فانوس قدیمی می‌بینید که رنگ شده و به عنوان گلدان مورد استفاده قرار گرفته است. آویزان کردن قطعات فلزی یا فانتزی شکل از پرده‌هایی که در فضای باز قرار دارند هم یک ایده جالب است که در شکل (12) آن را مشاهده می‌کنید. 


مقالات مرتبط

محصولات مرتبط

نظرات

ارسال یک نظر

ارسال یک پاسخ