تولید گوجه‌فرنگی های بزرگ در هلند گسترش یافت

چرا تولیدکنندگان گوجه‌فرنگی برای پرورش گوجه‌های بزرگ تر به طعم آن اهمیتی نمی دهند و از آن چشم پوشی می کنند؟

تولیدکنندگان با توجه به شناختی که از مردم دارند، به عنوان یک تولیدکننده مدرن باید محصولات سفارشی برای مشتریان خود آماده کنند. تعدادی از تولیدکنندگان این موضوع را به طور کامل درک کرده اند و تولیدات موفقیت آمیزی هم داشته اند و مشتریان هم از آن ها راضی بوده اند. به عنوان مثال می‌توان به تولید گیاهان زینتی و سبزیجات اشاره کرد که با کیفیت بالایی تولید می شوند.

از هلند گزارشی به دست رسیده است که در سال آینده گوجه‌فرنگی های خوشه ای بزرگ دوباره گسترش قابل توجهی خواهند داشت. این انتخاب نمی‌تواند خواسته و تقاضای مشتری ها باشد. تقاضای مشتریان معمولا برای یک محصول قابل اعتماد، سالم و البته خوشمزه می‌باشد. در واقع مردم هرگز یک گوجه فرنگی بزرگ که طعم خوبی ندارد را نمی‌‌خواهند. گوجه فرنگی خوشمزه، چیزی است که مردم همیشه تقاضا داشته اند. 

هم اکنون که در هلند گوجه‌فرنگی های بزرگ با کیفیت پایین در طعم و مزه در حال گسترش هستند بسیاری از مردم از این بابت ناراضی می‌باشند.  این مساله برای تولیدکنندگان هنوز ناشناخته است و به همین دلیل به جای این که به کیفیت طعم گوجه‌فرنگی اهمیت بیشتری بدهند به ظاهر آن توجه بیشتری می‌کنند.

گوجه فرنگی

نظرات

ارسال یک نظر

ارسال یک پاسخ