پیش بینی بازار جهانی محصولات ارگانیک تا سال 2020

پیش بینی روند جهانی بازار میوه ها و سبزیجات ارگانیک تا سال 2020

میوه ها و سبزیجات ارگانیک در درجه اول با در نظر داشتن بازگرداندن و بهبود تعادل محیط زیست تولید می‌شوند و با توجه به این موضوع که در تولید آن ها از کودها و آفت کش های شیمیایی استفاده نمی‌شود، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. با توجه به فواید متعدد محصولات ارگانیک برای سلامتی و عدم استفاده از مواد شیمیایی مصنوعی در تولید آن ها، بازار میوه و سبزیجات ارگانیک به سرعت در حال رشد است. مزایای میوه ها و سبزیجات ارگانیک برای سلامتی شامل خواص ضد التهابی، خواص آنتی اکسیدانی و افزایش ایمنی بدن می‌باشد.

بازار میوه ها و سبزیجات ارگانیک بر اساس نوع محصول، شکل ظاهری آن ها، طریقه استفاده نهایی از محصولات، کانال ها و مناطق توزیع محصولات، تقسیم بندی شده است. بر اساس نوع محصول به میوه ها و سبزیجات ارگانیک تقسیم بندی می‌شود. بر اساس فرم و شکل ظاهری در قالب تازه، یخ زده، پودر و پوره تقسیم بندی می‌شود. بر اساس استفاده نهایی به عنوان مصرف تازه و فرآوری مواد غذایی تقسیم شده اند. کانال های توزیع برای میوه ها و سبزیجات ارگانیک شامل سبزی فروشی ها، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها و فروشگاه های مختلف می‌باشد. بازار نیز به مناطق شمال آمریکا، اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و سایر نقاط جهان تقسیم شده است.

همه این موارد برای پیش بینی روند بازار محصولات ارگانیک بررسی شده اند و تحقیقات گسترده ای در این زمینه به انجام رسیده است. پیش بینی می‌شود فروش میوه ها و سبزیجات ارگانیک تا سال 2020 به 62/97 میلیارد دلار برسد. این پیشرفت به ویژه در اروپا و شمال آمریکا دیده می‌شود که علت آن را می‌توان افزایش آگاهی مردم از مزایای میوه ها و سبزیجات ارگانیک برای سلامتی، در مناطق توسعه یافته دانست.

محصولات ارگانیک

نظرات

ارسال یک نظر

ارسال یک پاسخ