سیستم روشنایی جدید برای رشد گیاهان

سیستم روشنایی جدید با تابش نور به صورت نامتقارن تنها در جایی که شما نیاز دارید.

سیستم نوری PL یک تابنده جدید نور به مصرف کنندگان ارائه کرده است که نور را فقط در زمان نیاز توزیع می کند و باعث کاهش چشمگیری در هدر دادن نور شده است. 

هزینه های انرژی به صورت روزانه در حال افزایش هستند، بنابراین بهبود بازده عملیاتی یک اولویت مشترک برای تمامی تولید کنندگان است. بسیاری از تولید کنندگان متوجه اهمیت یکپارچه کردن لامپ ها و تعویض آن ها برای اطمینان از بهروه وری بهینه از سیستم روشنایی خود هستند. با وجود این اقدامات زمانی که لامپ ها بر روی دیوارها یا در مسیر رشد گیاهان قرار داده می شوند باز هم مقدار قابل توجهی نور به هدر می رود.

سیستم روشنایی جدید برای رشد گیاهان

به طور معمول تولید کنندگان یا هزینه های نور را کاهش می دهند و یا وسایل نوری را کمتر می کنند تا نور هدر رفته کمتر شود، اما انجام این کارها باعث کاهش کیفیت نورپردازی و کاهش عملکرد گیاهان می شود.

با ارائه سیستم نوری PL با بازتابنده جدید به صورت نامتقارن، تولیدکنندگان دیگر مجبور نیستند بین بهره وری و کیفیت نور یکی را انتخاب کنند. در این سیستم نوری، بازتابنده نامتقارن، نور را دقیقا در جایی که نیاز است هدایت می کند، یعنی در سطح گیاهان و نور به جاهایی که نیاز نیست مثل روی دیوارها یا کف زمین هدایت نمی شود و در این صورت دیگر نور هدر نمی رود.

در این سیستم نوری، نور در یک مسیر مشخص توزیع می شود و یک انتخاب خوب و کاربردی برای پرورش گیاهان می باشد. برای کنترل دقیق تر، لامپ مجهز به سیستم بازتابنده نامتقارن را می توان در جهات مختلف نصب کرد و یک شیب یکنواخت از نور در جهاتی که مورد نیاز است ایجاد کرد.

 

محصولات مرتبط

چراغ رشد LED

68,000تومان

2 نظر

ارسال یک نظر

ارسال یک پاسخ